.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

LG G2

ال جی در طی کنفرانسی رسمی خود در تاریخ 8 آگوست 2013، از اسمارت فون جدیدش تحت عنوان G2 رونمایی کرد. پرچم‌داری که از مدت‌ها قبل حواشی و شایعات زیادی پیرامون آن وجود داشت و بسیاری آن را شانس ال جی برای بازگشت به عرصه رقابت با بزرگان می‌دانستند. حال، پس از عرضه رسمی این گوشی و ورود آن به ایران، میزبان آن در دیجی کالا بودیم و قصد داریم به بررسی این گوشی که پرچم دار ال جی تا پایان سال 2013 محسوب می‌گردد بپردازیم

. پس با ما در نقد و بررسی LG G2 همراه شوید.



:: موضوعات مرتبط: بررسی تخصصی ابزار الکترونیکی , ال جی - LG , ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : شنبه 27 تير 1394

 

مقدمه

به نظر می‌رسد که ال جی قصد دارد کمیت سری سوم گوشی‌های میان رده‌ی خود یعنی سری "L" را تغییر بدهد و آن‌ها را تنها به سه مدل L40، 0L7 و L90 ختم نماید. در واقع هدف ال جی از این کار، راحت‌تر کردن انتخاب مشتریان در هنگام خرید و جلوگیری از سردرگمی آن‌ها می‌باشد که ما هم این واقعیت را تایید می‌کنیم. حال می‌پردازیم به LG L70 Dual. L70 سومین نسل گوشی‌های ال جی L70 به حساب می‌آید که به واقع نسبت به نسل قبلی و نسل‌های قبلی خود، چه سخت افزاری و چه نرم افزاری، پیشرفتی قابل ملاحظه داشته است. ما این محصول ال جی را بسیار شبیه به دیگر گوشی این کمپانی یعنی F70 می‌دانیم. بهتر بگوییم؛ این دو محصول تنها در چیپ ست و پردازنده، با یکدیگر تفاوت دارند. البته این را هم باید بگوییم که گوشی F70 تا اینجای کار به بازار ایران را پیدا نکرده است. اما همان گونه که گفته شد، این گوشی ال جی، از لحاظ کیفیت و امکانات ما بین دو گوشی دیگر همین کمپانی یعنی L40 و L90 قرار دارد. به طوری که این گوشی از L40 بزرگ‌تر و برتر بوده ولی کمی (0.2 اینچ) از L90 کوچک‌تر می‌باشد و از لحاظ سخت افزاری یک پله پایین‌تر از آن قرار دارد. همین عامل سبب شده تا این گوشی میان رده‌ی ال جی به یکی از محبوب‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین گوشی‌های اندرویدی تبدیل شود.

خواننده‌ی نقد و بررسی L70 Dual در دیجی کالا باشید.

 



:: موضوعات مرتبط: بررسی تخصصی ابزار الکترونیکی , ال جی - LG , منبع بررسی ها : digikala , ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : شنبه 27 تير 1394

LG G3

 

2013 را می‌توان سال رستاخیز LG دانست. این کمپانی که گفته می‌شد همواره زیر سایه‌ی سامسونگ حرکت می‌کند، توانست در 2013 با معرفی سه محصول کلیدی Optimus G Pro، G2 و Nexus 5، نظر خیلی از طرفداران دنیای تکنولوژی را از سامسونگ، سونی و HTC، به سمت خود بکشاند به‌طوری‌که G2 توانست عنوان برترین گوشی هوشمند سال را از بسیاری از منابع تخصصی دنیای تکنولوژی به خود اختصاص دهد. موفقیت فراتر از انتظار G2 باعث شد تا انتظارات از این کمپانی کره‌ای به‌شدت افزایش یابد و در نیمه‌ی اول سال 2014، یک سونامی از شایعات مربوط به مدل بعدی G2، دنیای تکنولوژی را در برگرفت! اما ششم خردادماه امسال، کره‌ای‌ها در مراسمی اختصاصی از ابر گوشی جدید خود با نام G3 پرده‌برداری نمودند. G3 به معنای واقعی یک ابر گوشی هوشمند سطح بالاست و تا دندان مسلح شده تا پشیمانی را در چهره‌ی کاربرانی که طی چند ماه گذشته، Samsung Galaxy S5، HTC One M8 و یا Sony Xperia Z2 را خریده‌اند، ایجاد نماید. با ورود این ابر گوشی به دیجی کالا، فرصتی یافتیم تا به نقد و بررسی آن بپردازیم. پس با دیجی کالا در نقد و بررسی LG G3 همراه شوید.

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار DigiKala , بررسی تخصصی ابزار الکترونیکی , ال جی - LG , ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : دو شنبه 8 تير 1394

سایت منبع دیجی کالا

شاهکاری در قاب چرمی (نقد و بررسی LG G4)

 
رقابت در دنیای پرچمداران گوشی‌های هوشمند دنیا هر روز داغ‌تر می‌شود و علاوه بر اپل و سامسونگ که با سهم بازار گسترده و محصولات متنوع خود طرفداران دوآتشه‌ای برای خود پیدا کرده‌اند، سایر تولیدکنندگان موبایل مثل HTC و LG و سونی هم در تلاشند تا با افزودن قابلیت‌های مدرن و هیجان‌انگیز، دل بخش بیشتری از خوره‌های تکنولوژی را به دست بیاورند.
LG در تمام این سال‌ها، هر چند هیچ‌گاه وسعت بازاری به اندازه‌ی رقیب هم‌وطن‌اش سامسونگ نداشت اما معمولا با محصولات شاخص و متفاوتی مثل سری شکلات توانسته بود مشکل‌پسندان متفاوت اندیش را با خود همراه کند. سامسونگ با بازارگرمی و تبلیغات استفاده از شیشه و فلز در محصولاتش، اپل با تبلیغات خیره‌کننده در مورد نرم‌افزار و سخت‌افزار هماهنگ و بی‌رقیب‌اش، هوآوی با قیمت‌های کم نظیرش و HTC با زرق برق طراحی‌های ظاهری و سنس‌اش به دنبال تحقق این مهم هستند. اما LG سعی دارد همه این موارد را یک‌جا باهم داشته باشد و آخرین و قدرتمندترین محصول خود را به بهترین نحو آماده رویارویی در ضیافت پرچم‌داران کند. 
گوشی G4، امید جدید LG برای فتح بازار گوشی‌های قدرتمند هوشمند، در روزهای ابتدای اردیبهشت ماه 1394 معرفی شد. در مراسم پرزرق و برقی که برای معرفی G4 برگزار شد، کره‌ای‌ها تمام تلاش خود را به کار بستند تا با نمایش انواع قابلیت‌های موجود در این گوشی به تمام دنیا بقبولانند که دوربین و صفحه‌ی نمایش G4 کیفیتی کم‌نظیر دارند که می‌تواند این گوشی‌ را با فاصله از سایر رقبای نامدارش قرار دهد.
تنها چند روز پس از رونمایی این گوشی، G4 در لابراتوار دیجی‌کالاست و سعی کرده‌ایم با بررسی دقیقی به راستی‌آزمایی ادعاهای LG بپردازیم. اگر شما هم در مورد این گوشی جذاب و شیک کنجکاوید با ما در این بررسی همراه باشید.
ادامه بررسی در ادامه مطلب

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار DigiKala , بررسی تخصصی ابزار الکترونیکی , ال جی - LG , ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : پنج شنبه 28 خرداد 1394

صفحه قبل 1 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی